شنبه تـا پنجشنبه

سـاعـت 10 الی 19

تهران ٫ جـنت آبـاد شمـالـی

پـلاک ۳۰۶، طبقـه ۲، واحـد ۳

ویرایش محتوا
درباره ما

این مرکز با مدرنترین تجهیزات پزشکی درمحیطی کاملا بهداشتی با سالها سابقه در حیطه زیبایی و با داشتن هزاران پرونده درمانی موفق در خدمت شما عزیزان میباشد. در کلینیک لبخند واقع در جنت اباد، لیزرموهای زائد با مدرنترین، جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر ساخت کشور آمریکا با سه طول موج الکس ، دایود و اندیگ با کولینگ فوق العاده و با اثر دهی عالی و تضمینی انجام‌ میگیرد.

اطلاعات تماس
لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم

لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم

  • Home
  • -
  • وبلاگ
  • -
  • لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم
لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم

لیزر موهای زائد

لیزر یکی از بهترین، سریع ترین و ماندگارترین راه های خلاص شدن از شر موهای زائد است که انواع مختلفی دارد. از گذشته تاکنون تغییرات چشمگیری در کیفیت و عملکرد دستگاه های لیزر به وجود آمده است و تقریباً هر چند سال یک بار یک دستگاه جدید با تکنولوژی نوین وارد بازار می شود که یکی از پیشرفته ترین آن ها، دستگاه پلاتینیوم است. امروزه لیزر با دستگاه پلاتینیوم در بسیاری از کلینیک ها و مراکز پیشرفته لیزر موهای زائد، مانند کلینیک لبخند انجام می شود. به دلیل انقلابی که این دستگاه در حذف موهای زائد به وجود آورده است، بر آن شدیم تا در این مقاله در خصوص دستگاه پلاتینیوم و لیزر موهای زائد با این دستگاه، مطالب مفید و کاربردی را عرضه کنیم؛ پس تا انتها با کلینیک لبخند همراه باشید.

دستگاه پلاتینیوم

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم را می توان موثرترین و مدرن ترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود برای حذف موهای زائد به شمار آورد که برای پوست هایی با رنگ های مختلف و انواع موها مناسب است.

در لیزر پلاتینیوم، به جای این که فولیکول های مو در معرض انرژی زیادی قرار بگیرند و پوست شخص آسیب ببیند، فولیکول مو به صورت تدریجی گرم می شود و دما تا اندازه ای بالا می رود که به فولیکول ها آسیب برسد و از رشد مجدد آن ها جلوگیری شود و از سوی دیگر، هیچگونه عارضه ای برای پوست نداشته باشد.

به همین دلیل، امروزه برای محافظت از پوست و انجام لیزر موهای زائد در بسیاری از مراکز معتبر لیزر موهای زائد از دستگاه پلاتینیوم استفاده می شود چراکه لیزر با دستگاه پلاتینیوم نه تنها در زمینه حذف موهای زائد بسیار کارآمد است بلکه کمترین عوارض جانبی را برای پوست فرد به وجود می آورد. با 

در واقع، دستگاه پلاتینیوم، به یک سیستم خنک کننده قوی مجهز است که می تواند در هنگام استفاده از توان های بالای لیزر، پوست فرد را خنک کرده و از هرگونه سوختگی احتمالی و درد و سوزش ناشی از آن جلوگیری کند. با اینکه دستگاه لیزر پلاتینیوم بسیار ایمن هست ولی شما باید مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد را بدانید و به آن توجه کنید تا بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد خود بگیرید.

در دستگاه لیزر پلاتینیوم، سه طول موج در یک اپلیکاتور ترکیب شده است که می توان به کمک آن، ساختارهای مختلف فولیکول های مو و همین طور عمق بافت های مختلف را به طور همزمان تحت تاثیر قرار داد.

لیزر پلاتینیوم، به واسطه قابلیت ترکیب سه طول موج مختلف و عوارض جانبی کمتر نسبت به سایر دستگاه های لیزر برتری چشمگیری دارد. طول موج هایی که دستگاه لیزر پلاتینیوم برای هدف قرار دادن فولیکول موها مورد استفاده قرار می دهد، عبارتند از طول موج الکس ، طول موج دایود و طول موج اندیاگ.

لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم

 

معرفی طول موج های مورد استفاده در لیزر با دستگاه پلاتینیوم

  • طول موج ۸۰۸ نانومتر (دایود): طول موج ۸۰۸ نانومتر (دایود) طول موج کلاسیک دستگاه های لیزر است که با قدرت زیاد در فولیکول مو نفوذ می کند و با تکرار زیاد و همین طور پوشش منطقه ای نسبتاً بزرگ (در حد دو سانتی متر)، می تواند موهای زائد را به سرعت از میان ببرد. این طول موج، به دلیل عمق نفوذ زیاد در بافت ها، برای از بین بردن موهای زائد موجود در نواحی گونه، ریش، دست ها و پاها و لیزر بیکینی بسیار مناسب است.
  • طول موج ۷۵۵ نانومتر (الکس): طول موج الکساندرایت به واسطه وجود کروموفور ملانین جذب انرژی بیشتری دارد و به همین دلیل استفاده از آن برای انواع موها با رنگ های مختلف و به ویژه موهایی با تارهای نازک تر، مناسب تر است. هم چنین، این طول موج برای از بین بردن موهای زائد سطحی موجود در نواحی همچون لب فوقانی و ابروها، بسیار مناسب است.
  • طول موج ۱۰۶۴ نانومتر اندیاگ (YAG): مشخصه اصلی این طول موج، جذب ملانین پایین تر است و به همین دلیل، برای استفاده در انواع پوست های تیره، مناسب است. هم چنین، طول موج ۱۰۶۴ نانومتر می تواند عمیق ترین حالت نفوذ به فولیکول های مو را به وجود بیاورد و بخش هایی از آن را تحت تاثیر قرار دهد که طول موج های دیگر نمی توانند؛ از این رو، برای از بین بردن موهای زائد موجود در نواحی همچون ناحیه شکمی،  بازو  بسیار پرکاربرد است.

لیزر پلاتینیوم

 

مزایای استفاده از لیزر با دستگاه پلاتینیوم

همان طور که گفتیم، لیزر با دستگاه پلاتینیوم، یک انقلاب نوین در عرصه لیزر موهای زائد محسوب می شود. بهترین سن برای لیزر موهای زائد بعد از تکمیل شدن سن بلوغ تا زمانیکه موهای بدن سفید نشده میباشد. در ادامه به برخی مزایای استفاده از این دستگاه به اختصار اشاره می کنیم:

  • امکان استفاده همزمان از سه طول موج دایود، الکس و اندیاگ در یک دستگاه لیزر
  • ماندگاری اثربخشی آن حداقل تا ۷ سال
  • قابل استفاده برای انواع پوست های روشن و تیره و موهای نازک و ضخیم
  • قابل استفاده برای پوست های برنزه شده
  • درمان سریع و در مدت زمان کوتاه حتی برای نواحی وسیعی مانند پاها یا کمر
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت و امکان از سرگیری فعالیت های روزمره بلافاصله پس از انجام لیزر با دستگاه پلاتینیوم
  • مناسب برای استفاده در تمامی نواحی بدن، حتی نواحی حساس و یا بخش هایی که دسترسی به آن ها دشوار است، مانند خط بیکینی، گوش ها و سوراخ بینی.
  • لیزر با دستگاه پلاتینیوم بسیار مناسب برای لیزر موهای زائد مردان هم میباشد.
 

عملکرد لیزر پلاتینیوم

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، دستگاه پلاتینیوم عملکرد منحصر به فردی دارد که این عملکرد به دلیل ویژگی هایی که در ساخت و طراحی آن لحاظ شده، به وجود آمده است. این دستگاه چون شامل سه طول موج هست بهترین دستگاه برای لیزر فول بادی برای ایرانیان است و برای هر نوع تیپ پوستی قابل استفاده میباشد.

در واقع، این دستگاه، غشای میانی پوست را به تدریج گرم می کند و از این طریق به فولیکول های مو آسیب می زند و از رشد آن ها پیشگیری می کند ولی به بافت های اطراف آسیبی وارد نمی کند. تکرار بالای پالس های کوتاه لیزر به عمق پوست نفوذ می کند و با استفاده از تکنیک گرما اندوزی و بدون درد باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند.

در هنگام لیزر با دستگاه پلاتینیوم، تکنیک Sweeping-in motion با حرکت پیاپی اپلیکاتور روی قسمت های تحت درمان باعث می شود که همه قسمت های مورد نظر با تاثیر از اثرات لیزر، عاری از موهای زائد شوند.  و تکنولوژی ICE ( کولینگ خنک کننده قوی) به کار رفته در این دستگاه کمک می کند که همزمان با حذف موهای زائد، پوست نواحی تحت درمان خنک شوند و به این وسیله از هرگونه سوختگی سطحی پیشگیری شده و سبب می شود که نتیجه درمان، مطلوب و بدون درد و با حداقل عوارض باشد.

لیزر موهای زائد زیربغل

 

چرا لیزر با دستگاه پلاتینیوم پیشنهاد می شود؟

  • مقرون به صرفه است: شاید در نگاه نخست عجیب به نظر برسد وقتی می گوییم لیزر با دستگاه پلاتینیوم از سایر روش های سنتی و معمول از بین بردن موهای زائد بدن مقرون به صرفه تر است ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این تکنیک برای سال های سال از شر موهای زائد راحت خواهید شد و هیچ کدام از عوارض جانبی احتمالی سایر روش ها نیز خلاصی خواهید یافت.
  • پوست را نرم و لطیف می کند: لیزر با دستگاه پلاتینیوم، نتایج بسیار مطلوبی به جای می گذارد و از آن جایی که از به روزترین تکنیک های از بین بردن موهای زائد استفاده می کند می تواند حتی از پس سرسخت ترین موهای زائد بدن مانند نواحی زیر بغل و ناحیه بیکینی هم به سادگی بربیاید و پوست را هموار و لطیف کند.
  • نیازی به رشد موها نیست: یک تفاوت اساسی که دستگاه لیزر پلاتینیوم با دیگر دستگاه های لیزر دارد این است که در هنگام استفاده از این دستگاه نیازی نیست تا برای جلسه بعدی لیزر به اندازه ای صبر کنید تا موهای شما رشد کنند، بلکه لیزر این دستگاه قادر است موهای زائد را در همان زیر پوست هم از بین ببرد.
  • بدون عوارض جانبی است: سوال خیلی از افراد این است که آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟ لیزر با دستگاه پلاتینیوم این تضمین را به شما می دهد بسیار ایمن و با تاییدیه FDA  است. حتی چند روز بعد از استفاده از آن، هیچ گونه جای زخم یا سوختگی روی پوست شما باقی نخواهد ماند و می توانید یک تجربه درمانی، زیبایی منحصر به فرد داشته باشید.

لیزر موهای زائد آقایان

 

خدمات لیزر با دستگاه پلاتینیوم

بسیاری از مراکز لیزر مجهز و پیشرفته برای ارائه خدمات بهتر از دستگاه پلاتینیوم استفاده می کنند. کلینیک لبخند هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید با مراجعه به این مرکز، نه تنها از پیشرفته ترین و به روزترین تکنیک های موجود برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید بلکه در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.شما میتوانید با تکمیل کردن فرم مشاوره رایگان از خدمات تخصصی ما استفاده کنید.

 

سخن پایانی

لیزر با دستگاه پلاتینیوم انقلابی نوین در زمینه حذف موهای زائد است. مهم ترین مشخصه این دستگاه، امکان پوشش دهی و استفاده از سه طول موج مختلف است. با استفاده از این قابلیت، دیگر از بین بردن موهای نازک یا ضخیم و لیزر افرادی با رنگ پوست های مختلف، تنها یک آرزو نیست. هم چنین این دستگاه از تکنولوژی خنک کننده استفاده می کند و به همین دلیل، در هنگام انجام لیزر و پس از آن، بیمار هیچگونه احساس درد یا سوختگی در ناحیه لیزر شده نخواهد کرد و نتیجه نهایی پوستی نرم و لطیف و عاری از موهای زائد خواهد بود.ولی همه افراد نمیتوانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند. لیزر در بارداری و شیردهی باید با احتیاط تر و حتما با مشورت پزشک متخصص باید انجام شود.

ماندگاری لیزر با این دستگاه، حداقل ۷ سال برآورد شده است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما مشترک شوید

*** جدیدترین محتواهای تخصصی صنعت زیبایی

این مرکز با مدرنترین تجهیزات پزشکی درمحیطی کاملا بهداشتی با سالها سابقه در حیطه زیبایی و با داشتن هزاران پرونده درمانی موفق در خدمت شما عزیزان میباشد. در کلینیک لبخند واقع در جنت اباد، لیزرموهای زائد با مدرنترین، جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر ساخت کشور آمریکا با سه طول موج الکس ، دایود و اندیگ با کولینگ فوق العاده و با اثر دهی عالی و تضمینی انجام‌ میگیرد.

ساعات کاری
شنبه تا پنج شنبه 10 الی 19